Naar de AFAS KnowledgeBase Terug naar de zoekresultaten

Andere artikelen

Vervolgactie: Incident insturen:

Heeft dit jouw vraag beantwoord?

Bedankt voor jouw feedback!

Ja Nee
Veelgestelde vragen over verbinding en meldingen met AFAS Online PROFIT 9

Veelgestelde vragen over verbinding en meldingen met AFAS Online

 

Dat_Aan de slag met AFAS Online (Startpagina) (30)

Vragen over verbinding

 

Na hoeveel tijd wordt de sessie uitgelogd, verbroken, gesloten, vergrendeld?

Waarom blijft een gegenereerde analyse op de status 'Bezig met uitvoeren'?

Ik werk met twee schermen: waarom zie ik de pop-up niet meer?

Melding: Deze computer kan geen verbinding met de externe computer maken omdat het certificaat van de terminal services-gatewayserver is verlopen of ingetrokken

Melding: De computer kan geen verbinding met de externe computer maken omdat het adres van de Extern bureaublad-gatewayserver niet bereikbaar of onjuist is.

De sessie reageert niet meer. Hoe los ik dit op?

Melding: Verbinding verbroken

Verbinding verbroken (zonder melding)

Melding bij het inloggen op AFAS Online via Citrix en Powerfuse: Waiting for the remote programs to start / Het RDP-scherm blijft zwart en in zie Profit niet

 

 

 

 

 

Overige vragen

 

In Office verdwijnt het rechtermuisknop-menu. Hoe maak ik het weer zichtbaar?

 

 

 

Overige meldingen

 

Melding: Kan de gegevens van deelnemer/gebruiker 12345 niet vinden

Melding: Geen omgevingen beschikbaar

Melding bij het synchroniseren van Profit Agenda op AFAS Online: Could not resolve name 'smtp:12345.user@afasonline.nl' to single mailbox

 

 

 

Verwante onderwerpen:

 

Veelgestelde vragen over gebruik van AFAS Online (Algemeen)

Oplossingen mogelijke problemen opstarten AFAS Online